کلینیک پوست و مو

  • ۰
  • ۰

منظور از کاشت مو  چیست

کاشت مو به روش‎ها‎ی مختلفی صورت می‎گیرد که در هر صورت به رشد موها می انجامد. بهترین روش کاشت مو زمانی انجام می‎شود که نتیجه کار به موهای طبیعی شباهت داشته باشد. کاشت موی طبیعی به صورت سرپایی و بی حسی موضعی انجام می‎شود و به همین دلیل نمی توان آن را یک جراحی به شمار آورد. در این فرایند، یک نوار باریک از ناحیه پشت سر برداشته و به واحدهای فولیکولی تقسیم و در قسمت جلوی سر کاشته می‎شود.

بهترین روش کاشت موی (کلینیک پوست و مو تهران)

کاشت مو طبیعی به روش جدید راحت، قابل پیش بینی و نتایج آن مورد رضایت اکثر بیماران است. با وجودی که فرایند کاشت موی طبیعی ساده و بی خطر است اما رعایت نکات ایمنی جهت حفظ سلامت بیماران و دریافت نتایج بهتر، ضرورت پیدا می‎کند. این فرایند با استفاده از تجهیزات جراحی انجام و علائم حیاتی بیمار مرتبا کنترل می‎شود. کاشت موی طبیعی ظرافت بالایی دارد و به همین دلیل دقت در کار اهمیت پیدا می‎کند. یک مورد مهم برای کاشت مو، سرعت عمل است. به همین دلیل در کلینیک‎ها‎ی کاشت مو، تیم چند نفره ای حضور دارد که زیر نظر پزشک عمل می‎کنند.

کاشت مو طبیعی بدون نیاز جراحی صورت می گیرد و در تمام طول مدت کاشت، بیمار هوشیار است. حتی می‎تواند با گوشی همراه خود بازی و یا فیلم تماشا کند. مدت زمانی که برای کاشت مو تخمین زده شده است، بین 4 تا 6 ساعت است که در این مدت، بیمار می‎تواند برای خوردن و آشامیدن نیز اقدام نماید. به همین دلیل فرایند کاشت موی طبیعی بدون هیچگونه خطر و کاملا ایمنی و بی دغدغه انجام می‎شود.

معرفی خدمات کلینیک پوست و مو درموطب:

کاشت ابرو

کاشت ریش

کاشت مو بانوان

کاشت مو به روش‌ fit

کاشت مو به روش‌ fut

کاشت مو به روش‌ sut‌

  • ۹۹/۰۹/۱۴
  • dermo teb

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی